AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Annenin yanında rahat edeceksen İzmir'de oku, ama rahat etmeyeceksen Bolu'da kardeşinle oku. Bir de Dokuz Eylül Üniversitesi'nin neredeki kampüsü?
Annemle yaşamak istemiyorum ama biryandan da İzmir yani napsam bilmiyorum
Bucada 9eylul
O halde sana şunu söylemek isterim ki; Buca'nın, çoğu kişi tarafından bilinen İzmir'le pek de bir ilgisi yok, hatta İzmir'de yaşayanların birçoğu da Buca'yı İzmir'in bir şehri olarak görmüyorlar, Buca için " İzmir'den çok Konya'ya benziyor " diyorlar, bence de öyle.
Dimi yani :/ kötü oldu bu
Yani bence kötü değil, diğer ilçelerin aksine Buca halkı gerçekten çok samimi, sıcakkanlı. Buca'da oturan çok sayıda arkadaşım var ve hepsi de gerçekten iyi insanlar, kendim de şu ana kadar sadece 1 defa Buca'ya gitme imkanı buldum ve yolları tam bilmediğim için haliyle çevremdeki insanlara sordum. Diğer ilçelerde olsa resmi bir şekilde yol tarifi yapıp yollarına devam ederler, ama orada kime sorduysam hepsi de sonrasında " Kendine iyi bak, Allah'a emanet ol " gibisinden şeyler söylediler.
Ama bununla birlikte Buca'da adam öldürme, hırsızlık gibi olaylar da çok yaşanıyor, çünkü İzmir'in merkeze yakın olup ekonomik anlamda en rahat yaşanacak ilçesi olduğu için Buca'da genellikle alt kesim insanlar oturuyor.
Bolu'da okuyacaksın maddi durumu neyse okey değilse part time iş bulmakta bayağı bir zorlanacaksın Bir de yurtları pek iyi değil
Uni yillari baska olur kardesinle oku kisitlanma ileride yasayamadim deme sonra
Kardeşimle okuyorum şu an boluda devam etmek istemedim başka uniye tekrar gitcem annem de ben de geliyorum diyor
O zaman kacis yok 😁
ailen aynı evde olmasın gerekirse suriyede oku
:/ boluda da erkek kardesimleyim
illa birinin olmasını mı istiyorlar? o zaman direkt 9 eylül'ü seç İzmir sonuçta yiğenim
Başka şansım yok ki
Annemle olmasa İzmir derdim de nasıl basimdan edicem annem baskıcı bir kadin
Kısa vadede Bolu'da okuman ama uzunnvadede İzmir'de okuman daha doğru. Ben olsam İzmir'de okurdum
Gel boluya abimde yakın bir yerde onanlada. sevgili. ol
Ördek misin
Boludaysan bende seninle sevgili olayım
Tabi olur Sivas'a gelirsen
Asko boluyu sevmedim ben acikcasi
Abimi seversin
Abin ne alaka
Seni gezdirsin
Güzelsin abimde yakisikli
Başka şehir alternatifin yok mu?
şu an yok gibi
Acikcasi ben boluda kardeşimle okuyorum ama boluyu sevmedim köy gibi
İzmir'de baskı ile okuyacağına Bolu daha iyi bir alternatif değil mi peki? Bolu öyle evet biraz sıkıcı bir şehir ama yakın yerlere gidebilirsiniz gezmeye.
Bolu aşırı sıkıcı ve orada arkadaş bulamadım baya zorlandim hastalık psikolojik sorunları ve istemediğim birkaç şey vardı ondan kacmak için mecburdum boluyu sectim
Ben bakuluyum mesela bakunun tam zitti bir yer bolu gerçekten köy gibi
Yağmurdan kaçarken doluya tutulmuş gibi olmuş biraz. Ne desem bilemiyorum şu an, İzmir'e yönel o zaman.
Kız Bakü'ye gitsene, gerçi orada da adım atsan parayla demişti arkadaşım ama 🤦♀️
Aynen sonunda beni anlayan biri çıktı bunun için teşekkürler 🙏🏻😅
Tam o misal boluya evdekiler baskı yüzünden geldim (annem Türk biriyle evlendi ve adam manyak çıktı ondan kacmak için gerçi annem de azerbaycan psikolojisinde onda da var eski düşünceler ve manipulatif narsist biri ozguvenim yok yani onunla kalmak istemiyorum)
Bakuye gitsem hersey coook pahalı ve yine aile şeyi var işte beni bi salin ya diyemiyorum kavga çıkıyor
orada da burada da herhalde çalışıp okucam
Antalya gibi bir şehire yönel, yazında bir otele gir ve çalış. Turistik şehir olduğu için güzel para biriktirirsin hem kolay iş bulursun. Öyle aile ile ömür geçmez Allah yardımcın olsun. 🙏
şu an antalyadayim burayı çok beğendim ama burada okumam zor biraz
Birde annem benj yalnız birakmiyor kızım diye yani sen de belki bunları yasamissin ya da işte bu durumu biliyorsun baskı durumunu ne önerirsin bana
Hayatımı baskı altında gecirmekten bıktım o derece yani artık ve derslerime bunlar yüzünden odaklanamıyorum ama kadın anlamıyor beni daha da sikistirip kontrol altında birakiyor beni
Ya benin ailem hiç baskıcı değil, ilk defa dün akşam babam arayıp nerdesin saat kaç oldu çabuk eve gel dedi, eve gittim meğerse bira almış bensiz içememiş e sabırsızda 😁😁 sen kızsın gibi şeyler söyleyip seni baskı altına almalarına izin verme. Ne zamana kadar sürecek bu durum, hayatın ile ilgili kararları sana bırakmaları lazım, gerekirse bu yaz gir bir yerlere çalış git başka şehire. Hem okuyup hem çalışmak zor bir şey değil, benim bütün hayatım böyle geçti.
Babam benim de güzel pamuk gibi biri ve ressam adam istese de sert olamaz😊
Ama annem aşırı dominant natsist güçlü kadının dibine vurmus biri
Bu yaz evet caliscam çok haklısın başlamam gerekiyor artık 20 oluyorum yani elimde bir şey yok hala ieltse hazirlancam bide
İzmire gitme sansi var yani bunu kabul etsem mi bolu da mı kalsam diye düşünüyorum sadece
Baban hangi şehirde? Onunla kalsan? O bence seni çok daha güzel yönlendirir.
Baban harika biri senin o zaman çok iyi sevindim senin adinaa
Babam bakude o sadece annen şu an para veriyor size bunu iyi degerlendirin diyor sonra da yurtdışına gidin öyle rahat yasayin diyor o kadar yani belki ben gidersen yurtdışına sizi de yanıma alırım orada yasariz diyor ama işte inanmıyorum ben buna şu an ki o da olmazsa siz gidin yani diyor bizde adamın yoksa is bulmak zor bulsan da o işte kalmak o statuyu korumak zor ve maaslar avrupanin 3 5 katı daha az trnin 2 katı az
Bu yüzden yani gitmemizi istiyor
Hem babam hem de annem iyi insanlardır. Teşekkür ederim🙏
Hay Allah ya, o zaman kendi göbek bağını kendin keseceksin kuşum yoksa çok yıpranırsın.
Evet yine haklısın
Boşa hayallrr kurup sonra kendi menfati için beni sekillendiriyorlar
O zaman bolumumu degismeyim ben biraz daha cabalayim bilemiyorum tekrar düşüncem annemle kalmaktan da kacayim en iyisi
Umarım her şey gönlünce olur 🙏🙏
Teşekkür ederim canım çok sağol umarım
Ve senin için de iyi şeyler hep karşına çıkar bayramini da kutlarim
Inşallah kuzucum, sana da iyi bayramlar 💜🌸
🧡🧡
garantici olan kişi mutsuz olur
Anlamadim
Kardesin erkek mi bekar mi
Kardeşimle aynı bolumdeyiz ve erkek
Evde ananla kal
Kaba olmaya gerek yoktu
Ana kelimesi has turkce aplacim klavye yazinca biraktim oyle annenle daha mutlu olursun 😀oldu mu simdi
Oldu🥺
Yaa sen ne kadar naifsin kesinlikle annenle kal abin uzer seni anne kuzusu senii ahahah
Annemle kalmak istemiyorum ozgurlugum ve ozguvenimi kötü etkiliyor nasıl yalnız kalcam öyle bunu düşünüyorum ben
Naif değilim ya 😆
O zaman cok tatli kendini sevdirmeyi bilensin aferin kiz dedigin boyle olacak
Evet😈😈
Teşekkür
Ozguvenini kiriyor gibi olmasi cok normal ergenlik donemindesin hata yapmaya aciksin inat ugruna sevmesen bile seviyirmus gibi yaparsin inatsin vs vs bunu tum anneler yapar onun guvenini kazanmak icin yapman gereken basit herseyde haber edeceksin micmaya giderken bile
Ahh.. bunu biri onermisti bana onu hatirlattin
Buarada ergen değilim 20 yaşım olcak tam 1 ay sonra çok heyecanliyim
Kafam Çok karışık sadece ne istediğimi biliyor gibiyim ama karar veremiyorum ben
Çünkü o olgunlukta değilim annem 40 yaşında amacı ne bilsem de bana nasıl davranacak saygı duyacak mi bunu bilmiyorum bu yüzden de ne yapacağımı bilmiyorum
annem bosandigi için bize çok daha bağlı yaşıyor o da ozguveni yok beni de öyle yapıyor tüm yuk benim üzerimde gibi hisettiriyor ve 20 sene böyle oldu artık istemiyorum bunu kurtulmak istiyorum ama nasıl
Gercekten evlat icin zor bir surec bu tur durumlrda evlat ebeveyn oluyor digerleri cocuk gibi davraniyor. Uni kesinlesti ise evden ayrilmak daha dogru sonucta bir gun evlenwceksin her halukarda gideceksin muhtemelen annende terk edilme travmasi var bu da onu cok mudehaleci yapiyor evden ayri olmak dogru ama maddi imkanlar giriyor isin icine
Maddi olarak kendimi gecindirebilsem annemle bir dk bile kalmam
Ama inan napicagimi bilmiyorum net olduğum 1 konu var o da ielts kazancam bir de çalışmaya baslicam biraz korkuyorum tabi hiç çalışmadım
I zaman el mahkum aplacim ya da ikinci ogretim olup gundiLeri calisacaksin
Ama sonra napicam annemle mi kalsam kardeşimle mi bolumumu mu degissem degismezem mi yurtdışına nasıl gidicem vs vs kafam bunlarla mesgul sürekli
Yurt disi icin erasmus wat wal programlarina bak bolumun ne
Bilgisayar okuyorum ama kaldım hep derslerden derslere sınavlara girmedim
Gel 9 eylüle yardımcı olurum
Ailenle beraber kal. Eve az masrafın olur
Bölümler ne olucak
şu an ben bilgisayar mühendisliği okuyorum ama tekrar başlasam belki değişirim buna karar vermedim henuz
Bilgisayar çok iyi bu devir de neden bırakıyorsun
Dersleri bölümü anlamıyorum ve çok sıkıcı
Bende makine mühendisiyim iyte de sohbete gelirsen yardımcı olabilirim
Olurr konusalim
9 Eylül
Annemi peki napsam yani öğrenci hayatı değilde anneme hizmet edicem ve baskı devam edicek hep böyle bir şey olca ne yapabilirim acaba ben
9 Eylül İzzet Baysala 10 basar
Ama öğrenci hayatım olmucak gibi hisediyorum annemle
Öğrenci hayatı karın doyurmuyor iş hayatın iyi olmalı
Annem baskıcı biri yani ve narsist ailemden kacmak için boluya karar verdim ama ora da olmadı
Her işim böyle sanki benim zor geliyor
Meslegimde de bilgisayar mühendisliği yani bunu da yapamıyorum
Nere mezunusun?
Mezun değilim boluda okuyorum normalde 3. sinif olmaliydim kaldım ve şu an hala aynı derslere girmiyorum bile
O halde ne mesleğinden ve ne 9 Eylül’den bahsediyorsun ki? Sıradan üniversitenin sıradan bölümünde dahi başarılı olamamışım
Bilgisayar mühendisliği siradan mi sence
Üniversite sıradan olduğu için hazırlık sınıfı ve yabancı dili olmayan bilgisayar mühendisliğide sıradan. ODTÜ, ZİTÜ, BOĞAZİÇİ, YILDIZ, EGE, GAZİ, MARMARA, HACETTEPE, Ankara ÜNİVERSİTELERİNDEN BAHSETMİYORUZ
Tamam da şimdi napsam ben üni okumamak daha kotu
Boluya devam, 9 Eylülde okuma şansın sıfır
Agresifsiniz ama siz
9 Eylüle nasıl girmeyi planlıyorsun? O notla yatay geçişin zaten olmaz. Biraz zeki gibi görünmeye çalış
Yatay değil zaten 0dan baslicam
Hahaha, çok komiksin
Teşekkür ederim efendim😆
Boludamısın şu an
Antalyadayim şu an boluya gecicem
Yurt mu yoksa ev mi?
Ev ailem de geliyor bazen
Hangi mahallede?
Boluda mi yasiyorsun
İst ve İzmir
Anladimm ben de boludasin diye sordun sandim
Karacayir bizde
Bilirim Boluyu, Orduevini kullanıyorum
Ordu ne bilmiyorum
Bizde karacayir parki tarafta
Allahin bile unuttugu bir yer
Sarıcalılar mahallesinde arkadaşım var, yaylada da evi var, 3-4 gün kalırım gelince. 1 ay önce oradaydım
Aa ne guzel
Pazar yerinde çok ortaokul arkadaşım var.
Kaplıca karacasıu muydu? Hamamına giderim
Bolu da misin buluşup bir kahve içelim mi
Boluda değilim Şu an
Hangi şehirdesin bolu'ya gelmiyor mu sun
Antalyadayim şu an tatil icin
İzmirrr