Kocam kasiyerlik yapmamı istemiyor. Çalışmak ayıp mı?

Uzun zamandır çalışma fikrim vardı bir mesleğim yok eşim iyi kazanıyor ve çalışmama sıcak bakmıyordu bende ondan habersiz bir markete kasiyer başvurusu yaptım. Dün geri dönüş yaptılar telefonu kocam açmış iptal edin benim karım ne demek kasiyerlik yapmak demiş bana bağırmaya başladı sen kime sordun. benim karım market köşelerinde gecelere kadar çalışamaz. Ben zaten çok iyi kazanıyorum takmışşın kafaya çalışmayı kıskanç adamım bem benim karım markette her gelen adamla muhatap olamaz erkek birileri ile başbaşa vardiya yapamaz diye bağırmaya başladı annesi geldi oğlum bağırma kıza dedi sen karışma anne karımla arama diye çıkıştı sizce haksız mıyım ben hata mı ettim

Kocam kasiyerlik yapmamı istemiyor. Çalışmak ayıp mı?
Cevapla