Mülakatlarda kötü ayrıldığım eski iş yerinden bahsetmeli miyim?

Mülakatlarda eski işimden bahsetmeli miyim hem çok kısa çalıştım hem de baya kötü ayrıldım bunu söylemesem mi

Mülakatlarda kötü ayrıldığım eski iş yerinden bahsetmeli miyim?
Cevapla