Çok uykum var, ayakta uyuyacak gibiyim. Bu halde işe gidecek olan var mı?

Aşırı yorgunum çok çalıştım dinlenmek istiyorum artık bağırmak istiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Pzt, 17 Nis 09:32
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Çok uykum var, ayakta uyuyacak gibiyim. Bu halde işe gidecek olan var mı?
Çok uykum var, ayakta uyuyacak gibiyim. Bu halde işe gidecek olan var mı?
Cevapla