Okunmalı mı / Okunmasa da olur mu?
+ Ları ve - Leri neler?
Okunmalı mı / Okunmasa da olur mu?
+ Ları ve - Leri neler?
Üniversite okumak her zaman gereklidir. Sadece iş bazında da değil. Hayatı tanımak, insanları anlamak üzerine büyük bir adımdır. Ha bak durumun yoksa bu zamanda üniversite okumak işkencedir tavsiye etmem lakin durum hafif var veya işte iyiyse sırf zevkine bile gidilir güzel bir ortam oluyor
Aynen
2 yıllıklar çöplük
herkesin okuduğu 4 yıllıklar cöplük
Okuduktan sonra meslektaş çok ise çöplük en güzel iş sevdiğin seyleri meslek haline getirmek basit bir örnek vereyim 23 evresinde elinde neşter tutanla açık agız anahtar tutanın aynı parayı kazandığını örneklendirebilirim hangi isi severek yapa biliyorsaniz o isi yapin o is icin okuyun kendinizi o iş icin gelistiyor olarak bulacaksiniz zirveye cikacaksiniz
Üniversite okumak her zaman gereklidir. Sadece iş bazında da değil. Hayatı tanımak, insanları anlamak üzerine büyük bir adımdır. Ha bak durumun yoksa bu zamanda üniversite okumak işkencedir tavsiye etmem lakin durum hafif var veya işte iyiyse sırf zevkine bile gidilir aga
Eğer ki okumak istediğin bir bölüm varsa, içinde okuma hevesi varsa okumak her zaman faydalıdır. Mutlaka kendine bir yol bulursun. Okumak istediğin bir bölüm yoksa ve aslında okul okumak sana boş bir iş gibi geliyorsa direkt iş hayatına atılabilirsin
Cevap
7Cevap
canım olarak yorumluyorum ama bu ülkede öyle. okuyup ülkede kalan ayrı maldır he torpili varsa kalsın tabi
ne alaka canım yazmış bu site fndjngdbnhjbn slaklık işte yani o canımın yerine
Kızma ablası kibar sansürlüyor 😂😂
Okunmalı ama tr şartlarında insanın okuyası gelmiyor ayrı bi dert
Evet benim bahanem de bu şartlar
Artık çoğu kisi asgari maaşlı üniversite mezunu artısı bilgi öğrenmek, çevreni genişletmek. Hedefin varsa okunur tabiki hedefin yoksa çokta gerek yok ya da en iyisi uzaktan okumak.
Bu devirde okumayan kaldı mı ki? Bence kesinlikle okunmalı
Ben 😅
Çok da önemli değil hatta zaman kaybı bile denebilir ama yine de ufak bir prestij
üni boş kanka mezun oluyorsun daha iş yok
ben üni 1 den terk ettim kafam rahat evdeyim mis gibi
hiç tavsiye etmiyorum hatta derhal üniversiteyi terk etmenizi tavsiye ediyorum
Bu ülkede yaşadığım için haliyle çok yüksek puan alamayacağımı da bu şartlarda bildiğim için okumadım
Mantıklı ve yüksek bir bölüm olabilir ama onun dışında okunmasada olur
Okumak lazım bilgiden zarar gelmez
Evet ama gereksiz biligininde faydası olmaz 😅
Kullanın öyleyse 😄
Okunmali 1 şey bile öğrensen kâr ufkun gelişiyor bir ebeveynin çocuğuna en büyük hediyesi eğitimli bir anne baba olmak..
Okuyorum ama okumuyorum
O nasıl 😅
🤔 ilginç
Önemli olan boş unuversite okumak deyil yeteneğe gore okumak elinde mesleğin varsa ona yuru mesela koforluk gıbı
Ne okumak istedigine göre değişir
Grafik tasarım ve Dijital Animasyon veya oyun tasarımı
Ozmn okunabilir bak
Zorunlu/hayati bir şey olmayan, ama isabetli bi bölüm seçilip de okunursa artısı-artıları olabilecek bir eğitim.
Bence dil öğrenmek en mantıklı olanı.
Alternatif seçeneğine bağlı
Bölüme göre değişir.
Sen okuma o zaman
Hedefim zor Dijital Oyun Tasarım grafik seslendirme ve kod yazma öğrenmem gerek birde arka plan içerik konuda var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?