Kiramı cıkarınca bana 7750 tl kaliyor nasil sizce bu ekonomide 🥲?

84 puanla büro personeli olmakk canım ülkem şaşırtmıyor 🙄🙄 neyse daha fazla ağlamak istemiyorum artik biraz olumlu bakacagim en azından bir işim olacak🥲 7750 tl ile bir birikim yapma ihtimalim var mı sizce konum konya yalnız yasacagim ailemi mersinde bırakıp gidiyore

Kiramı cıkarınca bana 7750 tl kaliyor nasil sizce bu ekonomide 🥲?
Cevapla