Asgari ücret diye çalışmamak mı yoksa az da olsa cebime para giriyor deyip çalışmak mı mantıklı?

Sizce hangisi mantıklı çalışacak birilerini arıyoruz sürekli ama kimse de çalışmıyor zor bir işde değil pastanedeyiz ☺️

Asgari ücret diye çalışmamak mı yoksa az da olsa cebime para giriyor deyip çalışmak mı mantıklı?
Cevapla