Sevgilim sıradan bir üniversite de yazılım mühendisliği okuyor sizce iş bulabilir mi?

Ben tıp okuyorum o Aksaray da yazılım mühendisliği okuyor. Onun için endişeliyim çünkü çok fazla yazılım mühendisi mezunu insan var ve onun da bir güvencesi falan yok. Mezun olunca direkt iş bulmak için çabalayacak. Ama dediğim gibi çok fazla mezunu var ve üniversitesi de sıradan bir üniversite. Yanlış anlamayın küçük görme falan değil ama ciddi bir ilişkimiz var ve geleceğimizi düşünmek zorundayız. İşsiz kalması beni çok korkutuyor.

Sevgilim sıradan bir üniversite de yazılım mühendisliği okuyor sizce iş bulabilir mi?
Cevapla