Mezunum ama çalışamıyorum 2. kez kalmalı mıyım yoksa ne olursa gitmeli miyim?

Ben 12. Sınıfta çalışmadım mezuna kalmayı kafama koymuştum 10-11. Sınıfı pandomim yüzünden görmemiştik yks de çalışmadan 200k sayısal yapmıştım ama çok randıman girmiştim tyt kötü olmasaydı daha iyi gelebilirdi, evet tytm çok kötü ve sınava 2 ay kaldı 2. Kez kalmalı mıyım bilmiyorum panik yaptım çok iyi değerlendiremedik bu yılı, 19 yaşındyaım sırf akrabaların ve çevremin ağzına düşmemek için be olursa giderim kafasına da giriyorum çünkü lise de derslerim. İyiydi akrabalarım ve çevrem hani böyleydi şöyleydi bir yere gidemedi diye bunyıl söylendi 2. Kez kalırsam üstesinden gelemem sizce ne yapmalıyım?
Mezunum ama çalışamıyorum 2. kez kalmalı mıyım yoksa ne olursa gitmeli miyim?
Cevapla