İyi bir üniversite için çalışmam gerek ama rahatına düşkünüm ne yapmalıyım?

Merhabalar ben rahatına düşkün, uykucu ve biraz tembel biriyim sorumluluklarimi yerine getiriyorum ama kimseyle uğraşma hevesim yok biraz da asosyal biriyim. Öğretmenlerim tarafından beğenilen bir öğrenciyim ders çalışmama rağmen iyi notlar alıyorum ve bazı arkadaşlarim ders çalıştığımı, onlara yalan söylediğimi düşünüyor. Kısacası çoğu kişi zeki biri olduğumu düşünüyor ve bunu dile getiriyor dış görünüşümden dolayı da ilgi gören biriyim ama rahatına düşkün olduğum için bu zekayı kullanımıyorum sürekli herşeyi erteliyorum resim yeteneğim var ve bunu geliştirmek için kursa gidecem ama onun yanında daha iyi netler yapıp okul birinciliğini istiyorum ama tembel biriyim lütfen yardımcı olun bu huyundan nefret ediyorum ve sürekli kafamda hayaller kuruyorum bu çok zamanımı alıyor sürekli kolaya kaçıyorum kafam dersleri çabuk kavrıyor ama ben sürekli kaçıyorum ne yapmalıyım sizce?
İyi bir üniversite için çalışmam gerek ama rahatına düşkünüm ne yapmalıyım?
Cevapla