Deprem sebebiyle Antep'ten İstanbul'a geldik. İkametgahı aldık ama okul kaydım hala orada, okula gitmesem sınıfta kalır mıyım?

Deprem sebebiyle Antep'ten İstanbul'a geldik. İkametgahı aldık ama okul kaydım hala orada, okula gitmesem sınıfta kalır mıyım?
Cevapla