A-sosyalim çalışmıyorum hayattan neden bir beklentim yok?

11 yıldır a-sosyalim hiç ben olmadım birey hissetmedim ne okulum ne işim ne arkadaşlarım ne bir hayalim var

A-sosyalim çalışmıyorum hayattan neden bir beklentim yok?
Cevapla