Muhasebe ön lisans mezunu olacağım. Memuriyette hangi bölümü seçmeliyim?

Merhaba arkadaşlar ben muhasebe ön lisans mezunu olcagim bu yıl DGS de yapacağım sizce ben hangi dalı seçmeliyim memurluk için daha rahat atanması olsun daha çok konteyjani olsun gibi gibi işletme mi kamu idare birimi mi hangisini seçmeliyim şimdiden teşekkür ederim.
Muhasebe ön lisans mezunu olacağım. Memuriyette hangi bölümü seçmeliyim?
Cevapla