Arkadaşlar ben 4 yıllık kamu yönetimi bölümünü bitirdim şimdi ise askerlik yapıyorum bu verdiğim emeği nasıl değerlendirmem lazım?

Arkadaşlar ben 4 yıllık kamu yönetimi bölümünü bitirdim şimdi ise askerlik yapıyorum bu verdiğim emeği nasıl değerlendirmem gerekiyor

Arkadaşlar ben 4 yıllık kamu yönetimi bölümünü bitirdim şimdi ise askerlik yapıyorum bu verdiğim emeği nasıl değerlendirmem lazım?
Cevapla