Seni çağırıyorlar diye bir şey yok aslında. Mülakat başvurunu sen yapıyorsun. 10. Adama gel mülakata demiyorlar. Boşa gidiyorsun bi tık, atanamazsın. Ama ek bir atama olur, ya da atanacağın zaman mülakatın olumlu geçerse tekrar mülakata girmezsin
Yanlış bilgilendirme yapmak istemem sadece benim bildiğim kadarıyla gerekmiyor. Güvenlik soruşturması oluyor sadece diye duymuştum. Dediğim gibi bunlar kulaktan duyma bilgiler. Ama çok da önemi yok. 90 aldıktan sonra tekrar mülakata girsen hiç doğru yapamasan da kontenjanda varsam atanmama ihtimalin söz konusu değil
Yok hocam. Bir hata yaptım bu sene ders çalışmadım. Çok aldılar. Sınıfçıyım. Yani 3 kere girdim, almadılar almadılar yoruldum az dinleneyim dedim 8k aldılar. Şöyle ek 5 bin falan yaparlarsa, ki takvimde yer yok 😂 tek umudum seçim 100 bin vaadi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Formalite artık , önceki gibi değil ki. İlk kendini tanıtıyorsun. Sonrasında Zaten üç kağıt seçtiriyorlar. Çıkan soruya yorum yapman yeterli.
teşekkür ederim çok
4 soru var. Yuvarlama yapıyorlar. Çok da mühim değil. Kasma
puanım 70 mülakattan 70 alsam olur mu
Sınıfçı mısın özel eğitimci mi
sosyal
70 e kadar düştü mü sosyal. Şaşırdım😂 kontenjan içinde misin
sıralamam 5.500 bizim kontenjanımız 1200 beni nasıl çağırıyorlar boşa mı gidiyorum ben?
Seni çağırıyorlar diye bir şey yok aslında. Mülakat başvurunu sen yapıyorsun. 10. Adama gel mülakata demiyorlar. Boşa gidiyorsun bi tık, atanamazsın. Ama ek bir atama olur, ya da atanacağın zaman mülakatın olumlu geçerse tekrar mülakata girmezsin
mesela bu sene kpssye girdim diyelim 90 aldım, tekrar mülakata girmiyor muyum?
Yanlış bilgilendirme yapmak istemem sadece benim bildiğim kadarıyla gerekmiyor. Güvenlik soruşturması oluyor sadece diye duymuştum. Dediğim gibi bunlar kulaktan duyma bilgiler. Ama çok da önemi yok. 90 aldıktan sonra tekrar mülakata girsen hiç doğru yapamasan da kontenjanda varsam atanmama ihtimalin söz konusu değil
benim başvurumu kabul etmeleri çok saçma değil mi? dalgasına başvurmuştum resmen kabul etmişler.
Herkesinki kabul ediliyor. 15k sıralama yap yine kabul edilirdi. Arz talep.
o zaman ortamı görüp gelicem heyecan yapmıyım
Aynen öyle. Mülakatı değil de kpssyi düşün. Az kaldı
çok uzun olmayan bir sakalım var kesmeli miyim? çok emek verdim atanmayacaksam kesmek istemiyorum
Gerek olduğunu düşünmüyorum. Pijamayla gitme yeter 😂
bence de zaten akp dönemindeyiz yani sonuçta. selamün aleyküm derim 100 verirler
Ahahahaj. Sana akıl veriyorum burada ben de giriicem cuma günü. Atanamayan öğretmenler kulübü
ben de cuma gireceğim Ankara keçiörende. senin branş ne kontenjana giriyor musun
Yok hocam. Bir hata yaptım bu sene ders çalışmadım. Çok aldılar. Sınıfçıyım. Yani 3 kere girdim, almadılar almadılar yoruldum az dinleneyim dedim 8k aldılar. Şöyle ek 5 bin falan yaparlarsa, ki takvimde yer yok 😂 tek umudum seçim 100 bin vaadi
hayırlısı olsun artık
Aynen öyle. Dağılıp soru çözelim