Açık öğretimde okuyorum, kayıt yenileme yapamıyorum. Para yatırmam zorunlu mu?

Ben acik ogretimden okuyorum 12. sinifim. Bir dersten zorunlu olarak kaldigim icin mezun olamadim. Simdi bir sinav donemi daha var, o sinav doneminde o dersi geçip mezun olabilecegim. Bunun icin kayit yenileme lazim dedi arkadaslarim ama bankada yatirsam tc kimlik hatasi veriyor ya da siteden yatirayim diyorum öyle bir tc kimlik bulunamadi diyor. Acik ogretimin sitesine girip hesabima giris yaptım ve ders secimlerinde zorunlu kaldigim dersi sectim. İlla parayi yatirmam lazim mi cunku ne yapsam olmuyor.

Açık öğretimde okuyorum, kayıt yenileme yapamıyorum. Para yatırmam zorunlu mu?
Cevapla