23 yaşındayım, İngilizce biliyorum ve bilgisayarla aram iyi. Sizce yönelebileceğim bir meslek var mı, yoksa üniversite mi okumalıyım?

23 yaşındayım şu an işsizim ingilizce biliyorum ve bilgisayar ile aram iyidir hangi mesleğe gireyim sizce yks den devam mı edeyim yoksa direkt mesleğe mi yöneleyim üniveriste okumadan
23 yaşındayım, İngilizce biliyorum ve bilgisayarla aram iyi. Sizce yönelebileceğim bir meslek var mı, yoksa üniversite mi okumalıyım?
Cevapla