Öğretmenlere yazın maaş ödenmesi sizce doğru mu?

Ben doğru ya da yanlış demiyorum soruyorum fikirleri merak ettim
Güncellemeler
+1 yıl
Öğretmenlik kutsal diye bir şey yoktur. Maaş almasının yerine göre hem doğru hem yanlış olduğunu düşünüyorum. Annesi babası öğretmen olanlar %100 doğru olduğunu düşünürken kalanlardan da doğru olduğunu ve ya yanlış olduğunu düşünenler var
Güncellemeler
+1 yıl
Bana mevsimlik işçi ile öğretmeni mi kıyaslıyorsun diyen üyemiz gelmiş emeklilere devlet para veriyormuş diye boş yapıyor emekliler şu an prim parasını bankaya yatırsak daha çok para kazanırdık diye düşünüyor
Öğretmenlere yazın maaş ödenmesi sizce doğru mu?
Cevapla