+1 yılİstediğim şeyi oldum. Bir devlet kurumdan görevliyim ama şimdiki hayalim memurluktan istifa edip kendi işimi kurmak hayatımdaki en büyük hata üniversite okuma ile zaman kaybedip birde üstüne KPSS denilen saçma sınava girmekti.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılKüçükken demeyelim de lisede polisligi çok istiyordum (asla göründüğü gibi olmayan mesleklerin başını çekiyor) öyle böyle değil kafamda mesleğin hayali toz pembe dumanlar içindeydi daha sonra gerçekler pat pat yüzüme çarptijxjd (çok çok araştirinca içli dışlı olunca reelin ortaya çıkması kaçınılmaz oluyor) sağlık lisesinden sağlık ilgili bi bölüm seçtim şu an 112 paramedik mezunuyum memnunum polislik sadece bi yara izi olarak kaldi Görünce buruk bi tebessüm ediyorum
10 Yorumla
Eskiden bilgisayar mühendisi olmak isterdim şimdi hiçbir şey olamadım olacaktım da şans vermediler
Ama şimdi yeni bir şeye daha başvuracağım inşAllah olur10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
+1 yılÇocukken büyümek istiyordum, büyüdüm çocuk olmak ne kadar güzelmiş.
47 Yorumla
Soran+1 yılBüyük olmak da güzeldir öyle söyleme 😀
- +1 yıl
Hiç değil 🙂 Çocukların içi dışı bir. Hep mutlular, ekonomik sorunları yok. Sahtekar değiller
- +1 yıl
Niye cevabımı çalıyosun hırkız
Soran+1 yılKaç yaş arasındaki çocuklar böyle
- +1 yıl
0/12
Soran+1 yılÇocuklar da büyümek istiyor maalesef
- +1 yıl
Maalesef, büyümeyi güzel zannediyorlar.
hemşire olmak isterdim şimdi gıda teknisyeni oldum :) ama istediğim bölüm mezunuyum çok şükür :)
128 Yorumla
Soran+1 yılÇalışıyor musun
- +1 yıl
Aa meslektaşım benim 😅 bende gıda teknikeriyim
- +1 yıl
Hamgi üniversiteden? Lise de olabilir gerçi dimi
- +1 yıl
Kocaeli üniversitesi, denizliliyim ben lise de gıda teknisyeni olarak omudjm burada sonra üniversite icjn Kocaeli'ne geçtim , sen nerelidin
- +1 yıl
Güzelmiş , bende gıda alanında çalışmıyorum başka alanda çalışıyorum
- +1 yıl
Aynen iş yok gıda alanında hele ki tekniker olarak.
- +1 yıl
Öyle , başka bölüm okusam olabilirdi ama ben gida alanında da iyi yerler buldum aslında ama şimdiki mesleğim daha fazla kazanç sağlıyor ve yonetici konumundayim
- +1 yıl
İş güvenliği uzmanıyım , kazanç iyi , yonecisin , geziyosun sabit değilsin. Mis gibi
- +1 yıl
İş güvenliği bölümü oku 2 yıllık açıktan okunuyor Atatürk üniversitesi. Yaş kaç senin
- +1 yıl
Benim 26 :) şimdi okusan aciktam 2 seneye mezunsun 29 yaşında. Ankara'da maaşlar iyi. Şuanda ben orada olsam 13-17 arası alırdım
- +1 yıl
Aslında açıktan daha iyi cumartesi pazar vize oluyor bitti gitti. 3 ay sonra mı ne final yaz okulu da olursa Kebab.
Bide çıkmış soruları çöz yeterli , dersler falan çok basit kolay. Ben sınava 1 gün kala çıkmış sorulara bakardım aynısı zaten girer 50-60 alır geçerdi.
Can egrjsi mi. E bişi var 30 ile gectigim ders vardı.
2 yıl hem çalış biyerde hem de oku. Sonra zaten c , b , a belgeleri var.
Tekniker 13-17 alır
C. 15-18
B 18 -23 g
a 30 falan ve fazlası
Ciddi paralar donuyo sektorde.
şu an gıda teknisyeni olarak kim verecek bu paraları.
+ Mesai yok bide mesai girerse. 💥💥💥 - +1 yıl
Niye ki?
- +1 yıl
İSG öyle bı bölüm değil. sınavlar boş. Sen işi sahada öğreneceksin.
- +1 yıl
Hayırlısı sen bilirsin. Ama dediğim gibi soruları ezberleyip geçebilirsinde. Sana kalmış
öğretmen olmak istiyordum, teorikte öğretmen oldum ama daha pratiğe dökemedim. inşallah tez zaman da o da olur
12 Yorumla
Soran+1 yılBölüm ne
- Eğitim & Kariyer konusunda 535 cevap paylaştı.
+1 yılÇocukken ne istediysem şimdi o işi yapiyorum
Hayallerim gerçek oldu22 Yorumla
Soran+1 yılHayalin neydi
- +1 yıl
Söylemek istemiyorum
Aslında aklımda hicbirsey olmamak vardı. Ama neyse ki bı baltaya sap olabildim sadece 🤣🤣
12 Yorumla
Soran+1 yılHangi baltaya sap olabildin
Çocukken kimse ne olmak istediğini bilmiyor. Sallıyor sadece çevreden ne duyduysa
13 Yorumla
Soran+1 yılSen ne salladın küçükken
Soran+1 yılAynen hepimiz sanıyorduk o zamanlar
Eğitim & Kariyer konusunda 352 cevap paylaştı. Annemin dediğine göre karpuzcu olmak istiyormuşum kurumsal bir firmada müdür oldum.😃
13 Yorumla
Soran+1 yılHobi olarak karpuzcu da olabilirsin
Soran+1 yılPeki öyle olsun
+1 yılSadece insan olmak istiyordum şu an ne oldum emin değilim
15 Yorumla
Soran+1 yılİnsan değil misin yoksa
- +1 yıl
Sanırım değilim bana benzeyeni dahi görmedim
- +1 yıl
Ya reis
Soran+1 yılHer insan eşsizdir zaten. Kimsenin sana benzememesi normal
- +1 yıl
Teşekkür ederim
+1 yılÇocukken meslekten mesleğe atliyordum 😀kâh çocuk doktoru, kâh diş hekimi 😀Ve sonuç öğretmen 😀
10 Yorumla
+1 yıl4. Sınıfa kadar öğretmen olmak istiyordum sonra bilim insanı olmak istedim, şimdi ise ne olmak istediğimi bilmiyorum🤣
10 Yorumla
+1 yılÇocukken mutlu olmak istiyordum, şimdi mutlu olamasam da en uzundan umutlu oldum. Mutlu olmaya hâlâ umudum var.
10 Yorumla
+1 yılOrta okul polis
Lise kadın doğum uzmanı
Üniversite gıda mühendisi
Şimdi iş güvenliği uzmanı10 Yorumla
+1 yılPolis olmak istiyordum ama şu an bir teknoloji firmasında satış danışmanıyım ama iyi ki polis olmamışım..
10 Yorumla
+1 yılSavcı olmak istiyorum ve şu an bunun için çalışıyorum, kısmet bakalım. Olamazsam da avukat olacağım galiba
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 399 cevap paylaştı. Matematik Öğretmeni olmak istiyordum
Harita Mühendisi oldum, kısmi mühendislik kısmi villa kiralama ve kısmi emlak serbest meslek diyebilirim10 YorumlaKuaför falan olmak isterdim şimdi adalet okuyorum.
10 Yorumla
+1 yılPilot veya polis olmak istiyordum büyüdükçe hedeflerim değişti
10 Yorumla
+1 yılZi̇raat mühendisi olmak istiyordum, çiçekçi oldum🌸🐝
10 Yorumla
+1 yılÇocukken de öğretmenlik istiyordum ama branş farklıydı.
10 Yorumlavalla ilkokulda öğretmenimi çok severdim o yüzden bi öğretmeliğe heves ettim. sonra büyüdükçe sağlık okumak istediğime karar verdim. okudum. şimdi youtuber oldum hfgnb
12 Yorumla
+1 yılbilgisayar mühendisi olmak isterdim, pilot oldum. iyi ki de oldum :)
28 Yorumla
Soran+1 yılYükseklerden mi uçuyorsun
- +1 yıl
Yerden yaklaşık 35.000 irtifa yukarıda. yeterince yüksek mi sence? :)
Soran+1 yılYüksek bence
- +1 yıl
gözümüz yükseklerde, gönlümüz alçakta olmalı. ideal insan budur bence :D
Soran+1 yılHavalı havalı sözler söylemeyi de biliyorsun
- +1 yıl
hasdhahsdhasdh beni analiz mi ediyorsun :D
Soran+1 yılBenim de en iyi yaptığım şeydir aslında insanları analiz etmek. Boş attın dolu tuttun 😅
- +1 yıl
hahah ama bu analizse eğer pek yüzeysel kaldı biliyorsun dimi 😄
+1 yılİlkokulda şarkıcı.. ortaokulda ajan.. olmak istiyordum 😊allam ya.. ne saftirik bir kalbim varmış şu an taşeron işçi gibi birşeyim..
24 Yorumla- +1 yıl
Ortaokulda ajan demek waoww şimdide gangster felan olmak istiyorum deme sakın 😂
- +1 yıl
Yok. biliyo musun. ben o işleri bırakalı uzun zaman oldu 😅
- +1 yıl
Bırakmakla iyi yapmışsın 😉
- +1 yıl
Birsey söylemek istiyorum sana dm den müsaitsen bakarmisin bu arada
+1 yılÇocukken doktor olmak istiyordum şu an veterinerimOWJWLWNWLWNSLWNWK biraz farklı işledi ama olsun
23 Yorumla
Soran+1 yılHalinden memnunsan sıkıntı yok
- +1 yıl
Memnunum sorun yok 🎀💗
Bilgisayar mühendisi olmak istiyordum kimyager oldum
23 Yorumla
Soran+1 yılMemnun musun işinden
Soran+1 yılKolay gelsin
+1 yılÇocukken pilot olmak istiyordum çok klişe ama şu anda adli tıp otopsi uzmanlığı öğrencisiyim
22 Yorumla
Soran+1 yılMemnun musun şu anki işinden
- +1 yıl
Memnunum
+1 yılMatematik profesoru olmak istiyordum. Matematik mezunuyum, şu an istatistik master yapiyorum ama kesinlikle doktora dusunmuyorum yani hedef tutmayacak. Yuksek lisans bile cok zor biraz zaman alacak oyle gozukuyor. Sonrasi artik allah ne verdiyse
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞu hayatta hayal kurmanın bedelini kurduğum hayallerin enkazinda kalarak oğrendim. Artık ne bir hayal kaldı ne bir gerçek...
10 Yorumla
+1 yılKimse tutturamadı sanırım, ietediğimi oldum ama maddiyat yuzunden yapamiyorum
12 Yorumla
Soran+1 yılNe oldun ki
- +1 yıl
Eğitimci oldum ama başka bir iş yapiyorum
Mat öğretmenliği istiyodum mat mühendisliği okuyorum
14 Yorumla
Soran+1 yılBirazcık tutturmuşsun
- +1 yıl
itü de mi
- +1 yıl
itüdeyim bende ondan
Çocukken çok hayalim vardı hiçbirini gerceklestiremedim. Hayallerim hep yarım kaldı. Şu an bir hiçim.
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılPolis olmak istiyordum izin vermediler güvenlik oldum asıl mesleğim değil zaten.
10 Yorumla
+1 yılElektrik Mühendisi olamadık finans danışmanı
10 YorumlaŞarkıcı olmak istiyordum hahah
Ama önlisans okudum boşum
Nasip kısmet hersey bugünümüze hamd olsun03 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKomutan olucakdım kurye oldum
Renk körü engeli :(13 Yorumla
Soran+1 yılBöylesi daha hayırlıdır belki
Cevap sahibi+1 yılMdkssoossksk kuryeyim nesi iyi bunun merdiven çıkmakdan olimpiyat bacağı gibi oldu ayaklarım
Soran+1 yılOlsun. Ne olacak ki
+1 yılBilim insanı olmak istiyordum sanatçı oldum benzer işte 😭
00 Yorumla
+1 yılÇocukken astronot lisede dis hekimliği şimdi memuriyet için cabam
00 Yorumla
+1 yılMeslek hedefim yoktu. Sadece sevdiğim bir iş yapmak istiyorum.
00 Yorumla
+1 yılÇocukken trafik polisi olmak istiyordum, şimdi ise bir baltaya sap olamadım.
00 Yorumla
+1 yılÖğretmen olmak istiyodum öğretmen oldum
12 Yorumla
Soran+1 yılBranşı tutturdun mu
- +1 yıl
Yok 😊
Bilgisayar mühendisi diyodum fuarcı oldum 😄
16 Yorumla
Soran+1 yılFuarcı ne oluyor
Soran+1 yılSGK'daki unvanında da fuarcı mı yazıyor 😂
Soran+1 yılDemek ki mesleğin fuarcılık değil 😅
+1 yılHedef koy gerçekleştir hedef hedef hep sıradan
11 Yorumla
Soran+1 yılNe olacaktı ya
Öğretmen olmak istiyordum, atanamayan öğretmen oldum 😃
20 Yorumla
+1 yılOgretmen olmak istiyodum Şu an sadece huzurlu olmak istiom
20 Yorumla
+1 yılÇocukken büyük olmak isterdim şimdi çocuk olmak istiyorum belkide en güzel yanıt bu olsa gerek :)
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇocukken dansöz olmak istiyordum. Şimdi kendi butiğimi açtım.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDoktor olmak istiyordum, şu an psikoloji okuyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖğretmen olmak istiyordum pazarlama müdürü oldum 😃
00 Yorumla
+1 yılDoktor olmak istedim yıllarca, çocukluğumdan beri. Şu an hemşirelik okuyorum. Halimden memnun gibiyim ama belki tekrar tıp için zorlarım, başvurumu yaptım ama girer miyim sınava bilmiyorum...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılPilot olmak istiyordum şimdi uçak olmasa bile uçuyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDoktor olmak istiyordum psikolog oldum
13 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi herkes psikolog olmak istiyor nedense
- +1 yıl
Ben de psikolog olmak istiyorum, sen şu an özelde mi devlette mi çalışıyorsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılDiş hekimi olmak istiyordum, öğretmen oldum
14 Yorumla
Soran+1 yılAtandın mı
Cevap sahibi+1 yılYok tatlım atanmadım
Soran+1 yılAtanırsın İnşallah
Cevap sahibi+1 yılNasip kısmet
Gizli Üye(25-29)+1 yılAstronot olmak istiyordum bir poh olamadım
12 Yorumla
Soran+1 yılİnsan hiç kendine öyle der mi
Cevap sahibi+1 yılnapayım iki senedir işsizim evde oturuyorum kendimi o kadar işe yaramaz o kadar ezik hissediyorum ki anlatamam
Doktor olmak istedim, diş doktorluğu okuyorum ve önümüzdeki sene mimarlığa geçmeyi planlıyorum. Ne alaka dersende bende bilmiyorum
00 YorumlaPolis olmak istiyordum, renk korlugune takıldım. İngilizce öğretmeni oldum onuda beğenmedim yabancı bir firmada satın alma müdürü oldum
00 Yorumla
+1 yılgeçmiştede ne olacağımı bilmiyordum şimdide hala ne olacağımı bilmiyorum rüzgar nereye eserse ben oraya
00 YorumlaÇocukken ne olacağımı hiç bilmiyordum lafta doktor öğretmen derdim hep şu an da da hiçbir şey olamadım :/
00 Yorumla
+1 yılDekan olmak istiyordum hala bişey olamadım.
10 YorumlaMutlu olmak istiyordum, mutsuz oldum.
10 Yorumla
+1 yılAvukat olmak istiyordum öğretmen oldum
10 YorumlaPilot olmak istiyordum şimdi uluslararasi çalışan tirlarim otobüslerim var isletmeciyim
00 Yorumla- Devamını Gör (47)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer