22 yaşında işsiz bir insan geç mi iş hayatı için kalmıştır?

Radyoloji teknikeri okudum iki yıllık 4 tane falan sertifikam var hiç iş deneyimim yok ve kendimi bu yaşa kadar boş yaşamış hissediyorum. Farklı üniversite okusam yine işsiz kalicam iş bulsam benim sektörde ozelde tecrübe istiyorlar kpss denedim 76 aldım ne yapicagimi şaşırdım şimdi ise katiplik sınavlarına hazırlanıyorum😔
22 yaşında işsiz bir insan geç mi iş hayatı için kalmıştır?
Cevapla