Üniversite sınavına yeterince hazırlanamadığım için çok stresliyim. Mezuna kalmayı öneriyor musunuz?

Çok büyük hata ettim ve çalışmayı bıraktım şimdi üniversitesi sınavına resmen 2 ay var msü sınavına da 10 gün kadar falan. Rehavete kapıldım normalde çok başarılı bir öğrenci olmasam da okulu, ders çalışmayı seven bir öğrenciyim. Bir şeylerle uğraşmayı emek vermeyi seviyorum işin sonunda başarılı olamasam da. Son sene liseyi açık öğretime aldım daha çok çalışmak için ama çalışmadım benden hiçbir şey olmaz. Çok pişmanım çok kötü hissediyorum. Mezuna kalmayı öneriyor musunuz ya da çevrenizden mezuna kalanların mental durumu nasıl daha sıkı mı çalışıyorlar galiba ben bu sene yapamayacağım
Üniversite sınavına yeterince hazırlanamadığım için çok stresliyim. Mezuna kalmayı öneriyor musunuz?
Cevapla