AYT'ye yeni başladım, sadece MEB 3 Adımda soru bankasını çözsem sonra branş denemelerine geçsem eksik mi olur ya?

AYT'ye yeni başladım, sadece MEB 3 Adımda soru bankasını çözsem sonra branş denemelerine geçsem eksik mi olur ya?
Cevapla