Yazılım mühendisliği bölümünde kız var mı?

Şimdi ben kızım o yüzden çekiniyorum açıkcası full erkek bir ortamda rahat olamam gibi. Bölümü okumuş olanlar veya bilgisi olanlar var mı bu konuda?

Yazılım mühendisliği bölümünde kız var mı?
Cevapla