Stajyerlere yemek kartı dışında maaş verilir mi?

Bir ajansta stajyer olarak işe başladım. Daha üniversitemin üçüncü yılındayım, ama tecrübe kazanmak istedim. İlk hafta deneme haftamdı, başarılı geçti. Şuanda da ikinci haftamdayım devam ediyorum. Bana bugün bir yemek kartı verdiler, üç gün geldiğim için içinde 800 tl bakiye var ve aylıkmış. Fakat kimse benimle maaş konuşmadı. Arkadaşlarımla konustum, internete baktım ve asgari ücretin yüzde 30unu almam gerektiği yazıyor. Sizce ne yapmalıyım? Yarın gidip konuşmayı düşünüyorum.

Stajyerlere yemek kartı dışında maaş verilir mi?
Cevapla