Kariyer her seydir abi
Aşksız olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Üniversiteye hazırlanırken biriyle tanışmıştım. Benden iki yaş büyüktü. Üniversiteye gitmiyordu. Tezgahtardı. Bana seni kaçıracağım diyordu. Benim ideallerim var başka şehirde okuyacağım burada bölüm yok diyordum. Bana güldü geçti yani asla istemiyordu gitmemi. Kariyer sevdam ağır bastı. Çabucak karar verdim. Ailem beni sana vermez dedim. Benim okumam lazımdı. O ise askere gidecekti. Öylece kapattım. Yıllar sonra sosyal medyada o zamanlar paylaştığı acılı şarkıları ve sözleri okudum. Dedim ahını aldık bunun da :d sonra evli olduğunu çocuğunu gördüm. Mutlu olmasına sevindim. Çünkü neden olmasın..
Su an ne yapiyorsun peki sen ayrica rasyonel olman baya guzel
Ben öğretmen olarak çalısıyorum. Hedeflerimi tam gerçekleştiremedim. Daha yolum uzun diyebilirim
Onemli olan kendini basarmak zaten ama seviyi de unutmamak gerekiyo
Sevgi içindi yaptıklarım emin ol. Bu düzene beni teşvik eden canlılık veren sevgidir
Ne öğretmenisin
Hayır flört gelip geçicidir fakat kariyerin seni asla bırakmaz. Hem sevgili bile degilmissiniz bırak gitsin gerçekten açıklamaya bile gerek yok en doğrusunu yaptın
Sen ben misin ayrica Akrep misin
Hayır koçum
Sorry sakin ahah
Hayır Koç burcuyum demek istedim hayır koçum derken 😅
Ufak bi yanlis anlasilma ama komikmis
Elbette kariyer her şeydir.
Asla ama asla, kendi eğitimini, işini, kariyerini bir aşk uğruna terketme!
Cevap
6Cevap
aynen doğru yapmışsın şu an flört düşünme zamanı değil geleceğini inşa etme zamanı
Yani saçma olmuş biraz. O hayatındaykende çalisabilirdin. Biiraz bahane olmuş gibi. Keşke yine de açıklama yapsaydın.
Iyi yapmissin hayatının en iyi kararını v3rmissin
Kariyerine devam et bırak adam aşk hayatını aşka değer veren biri ile yaşasın.
Üniversiteyi kazanamazsan ve o kazanırsa seni görürüm djhjdhrhdhd
Bi baglamda o okumuyor diye olabilir cunku onun ideali okumak degil beni anlamasi zor olacakti
Durumunu söyleyip konuşamicanı belirtseydin falan daha iyi olurdu bence direkt engellediysen. Ama onun dışında doğru karar bence
Yok kendine iyi bak diyip hesabi kapattim
Bu saatten sonra da yks ne bilim
Sonuna kadar varim oldu oldu olmadi oldurcaz
Sinava calisicam deseydin ayip
Taniyorum onu deseydim beni asla birakmazdi
kısa surelı takılırız deseydın
Kanka cok ciddiydi ama o birakmazdi hem biliyorum
arada ıhtıyac duyucan ama
Benim icin bittimisse bitmistir
E tamam otur calıs ne isin var burada
Sana da bu YaKıSır.
ergen bos yapmişsın
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?