Çoğu arkadaşım Boğaziçi gibi Türkiye standartlarında bayağ iyi üniversitelere gitti. 4+1 yıl boyunca okudular yurt dışına gidip yüksek lisans bile yapan oldu. Atanmaları 2 yılı buldu. Ve şimdi aldıkları ise 15 bin TL. Hayatında hiç üniversite okumamış adamlardan emir alıyorlar. Cidden o kadar okuduktan sonra bu reva mı? Bir arkadaş vardı üniversiteye gitmemişti direkt sanayiden fabrikaya geçti 12 bin Tl maaş oluyor. Şimdi bir evi var arabası var. Kredisinide ödedi. Aldığı parayıda fabrika yükseltmeyi düşünüyormuş. Cidden o kadar okuduktan sonra 5 yılını verdikten sonra 2 yılda atanma bekledikten sonra 7 yılını verdikten sonra 15 bin Tl almak ve fabrika işçisininde 12 bin Tl alması eşitlik mi? 3 bin fark için 7 yılını verdiler.
Okuyunca niye bu kadar fark olmuyor? İnsanlar onca yıllarını veriyorlar akademik bilgi öğreniyorlar ve fabrikada çalışanlarla neredeyse aynı maaşı alıyorlar.
Nerede yanlış var?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Gayet adil, onlar risk alamadıkları için o maaşı alıyorlar. Özel sektör riskli, herkes rahatım bozulmasın diye bakıyor.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!