Antalya'ya çalışmaya gideceğim. Hem ücret az hem yöneticim gıcık. Sizce gitmeli miyim, istifa mı etmeliyim?

3 kız Antalya ya calışmaya gidiyoruz 2 sezondur bu 3. Sezonumuz. Haksızlık yapılan bi yer çok iş yapmana rağmen aldığam para komi den 300 TL fazla sadece. Bide bi derdin sıkıntın olunca kendin çözmek zorundasın.

Biz başka otele gidicez diye düşünmüştük ama olmadı benim bölümdeki şefim cok sıkıntılı hiçbişeyi beğenmez titiz obsesif bi insandır. Geçen sene orada yıllardır çalışan ablayı bi bezdirdi bu sene o ablayı başka bölüme geçirdiler benide geçirin dedim yapmadı. İstifa vermeyi düşünüyorum ama pişman olur muyum kızlar Antalya dayken ben burada kalıcam sizce?

Antalya'ya çalışmaya gideceğim. Hem ücret az hem yöneticim gıcık. Sizce gitmeli miyim, istifa mı etmeliyim?
Cevapla