Apartmanda hangi saatler aralığında enstrüman çalmak doğru?

selam. ben müzisyenim ve her gün enstrüman çalışmam gerekiyor. şuanda da konservatuvara hazırlandığım için günde 3 saat yan flüt çalışmam gerekiyor. apartmanda rahatsız olan komşum yok hatta hoşlarına bile gittiğini belirtiyorlar bana. ama ben yine de rahatsızlık vermek istemiyorum çünkü çok yüksek sesli bir enstrüman. okul açık olsaydı okulda çalışıcaktım ama online eğitim olduğu için okulda da çalışamıyorum. genelde saat 12den sonra başlıyorum ve en geç 20.00 a kadar çalıyorum. örneğin 13.00de başladıysam 16.00 gibi bitmiş oluyor. sizce hangi saatler çalışmak için uygun? bu arada şunu da belirtmek isterim her zaman güzel şeyler çalamıyorum, etütler ve teknik çalışmalar yapmam gerekiyor ve tabi bunlar hatasız olmalı, bu yüzden bazen ben bile çalışırken sinir olabiliyorum.

Apartmanda hangi saatler aralığında enstrüman çalmak doğru?
Cevapla