Çalışırsan Yapılır
Zor Biraz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Temel her zaman önemlidir. Dil üzerine temeliniz sağlam ise, yapamayacağınız bir şey yoktur. Ayrıca sorunuzda detaylar kısmında belirtme yapmışsınız. Çalışan insan her şekilde kazanır. Çalışmalarınızı verimli ve planlı şekilde ilerletmenizi tavsiye ediyorum. Umarım emeğinizin karşılığını en iyi şekilde alırsınız. Ayrıca şunuda belirteyim; çalışma sürecinizde muhakkak videolardan da destek alın. Bir eğitmenden de konu dinlemek size katkı sağlayacaktır. Hadi bakalım hakkınızda hayırlısı ne ise, o olsun..
Merhaba, 40 net yapmak zor bir şey değil yani eğer isterseniz 4 ayda 40 net yapabilirsiniz. Anladığım kadarıyla temeliniz de var yani neden olmasın? Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Cevap
2Cevap
Eğer öncesinden dil alanından konuları vb şeyleri biliyorsan yaparsın bence
İngilizce iyi ama tekrar yapmam lazim
Çok çalışman lazım.
Yani Hem dgs tayfayım hem aof son sınıfım hem bu dgs ile tyt yi hallederim ama ydt
ebesinin şeyi. Ben de dgsye hazırlanıyorum. DGSyi yetiştirmekte zorlanıyorum sen hepsine nasıl çalışacaksın? :D
Hangi bölümden
Programcılık, özelden yazsana birkaç soru sorayım.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?