Başımda duran kişi işini beğenmiyoruz ama sana şans vereceğiz dedi, işten çıkmalı mıyım?

Is yerinde asaglaniyorum isini begenmiyoruz falan dedi basimizda duran kadin cikisimi verin ozmn dedim sana sans vericez diyor sonra böyle olmaz diyo sinirden agladim rezil oldum kücümsüyor resmen. Ciksam borclarm var cikmasam üzerime cok geliyorlar napicam ben ya pazartesi sizce gidiyimmi gitmiyimmi? Kimsem yok derdimi anlaticak oyuzden buraya yazdim lütfen kendinizi benim yerime koyunda cevaplayin
Başımda duran kişi işini beğenmiyoruz ama sana şans vereceğiz dedi, işten çıkmalı mıyım?
Cevapla