Türkiye'de önlisans bölümünden lisans bölümüne geçmek mantıklı mı?

Önlisans bölümü mezunum şu an için birikim yapacak paraya sahip bir işim var. Lisans bölümüne geçtiğim zaman 5 yıl daha okumak zorunda kalacağım ve ülkemizde 5 yıl sonra çalıştığım sektörde ne olacağı belli değil sizce lisans bölümüne geçmeli miyim yoksa işime devam edip saha tecrübesine devam mı etmem gerekir?
Türkiye'de önlisans bölümünden lisans bölümüne geçmek mantıklı mı?
Cevapla