İş yerim yıllık iznimi parça parça kullandırtıyor, bundan tazminat alabilir miyim?

15 günün 1 gününü kullandırttılar ücrrtsiz izin istedim bi gün onu yıllık iznimden verdiler. Geri kalanı kullanıcam 7 gün bi kullan geri kalanı başka zaman kullan diyorlar.
İş yerim yıllık iznimi parça parça kullandırtıyor, bundan tazminat alabilir miyim?
Cevapla