Çalıştığım işyeri sicil kaydını değiştirmiş ve tüm çalışanları oraya taşımış benim kıdem tazminatımı alabilirmiyim?

İşyeri yeni adres değişirdi ve bunun için sicil nosu 2 tane olmuş birini SGK dan yazı gelince birini kapattırdılar bizi ikinciye geçirdiler benim içerde 5 yıllık kıdem tazminatım var bişey olsa tazminatımı alamayacak miyim

Not: e devlette SGK işe giriş/çıkışta ilk sicil nosunda çıkış verilmiş olarak gözüküyor

Çalıştığım işyeri sicil kaydını değiştirmiş ve tüm çalışanları oraya taşımış benim kıdem tazminatımı alabilirmiyim?
Cevapla