İşyeri yeni adres değişirdi ve bunun için sicil nosu 2 tane olmuş birini SGK dan yazı gelince birini kapattırdılar bizi ikinciye geçirdiler benim içerde 5 yıllık kıdem tazminatım var bişey olsa tazminatımı alamayacak miyim
Not: e devlette SGK işe giriş/çıkışta ilk sicil nosunda çıkış verilmiş olarak gözüküyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Haklarına birlikte taşınır. Bir sorun olmaz.. Dert etme..
Alirsin :) hic onemli degil
Teşekkür ederim🙂
Şirket ortaklık yapısı, faaliyet konusu kısacası devir olup olmadığı önem arz ediyor. Şirketin farklı bir ile taşınması önemli değil. Devir mahiyetinde bir işyeri ise sorun olmaz ancak aksi durumda bunun ispatı gerekir
Panron aynı ise ve firma şehir değiştirmediyse alamazsın. Tüm haklarınla taşınmış olursun
Çok teşekkür ederim👍🏻
Rica ederim kolay gelsin
Pardon anlayamadımda kafam karıştı tüm haklarımla taşınmış olursunuz diyorsunuz hemde patron aynı ise firma şehir değiştirmediyse tazminatı alamazsın diyorsunuz biraz açabilirmisiniz
Yani hiç bişey değişmez 5 yıllık kidemin ve hakların devam eder. Şirket satilmadiysa ve /veya başka şehire tasinmadiysa kıdem alma hakkın olmuyor.
He tamamdır yordum kusura bakmayın
Est. Sorun değil
Ya inanın yeni uyandım kusura bakmayın lütfen hiç bir şey anlamiyorum siz bana şunu söyleyin şirket satılmadı ve başka şehre taşınmadı kıdem tazminatım devam mı ediyor yoksa gitti mi
Bakarmısıniz lütfen
TKP attım sonu 34 ordan yazayım
Ben mesaj atamıyorum ama atarsanız sevinirim
Kabul etmezsen atamiyorum işte gizliden çıkayım dur. Şirketle ilgili bişeyler daha sormam lazım o yuzden dedim. gizliden çıkayım. mesaj at durek bana
Xperim 3 olduğundan dolayı atamıyorum
Ok. soyle diyim ozaman kidemin devam ediyor bu sartlarda. Ama sen yinede insan kaynaklarına sor garanti olsun
Alırsın devamı nitelifind
Hakların saklı kalır
Çok teşekkür ederim 👍🏻
Rıca ederim
Araştır
nerede yasıyorsun