Malum artık torpilsiz işe girmek çok zor, torpil bulabilseniz kullanır mısınız?

Çok kez torpilim olmadığı için elendim gözümün önünde selam söyle deyip gönderdiler ya da şartları sağlamayan insanların geçtiğini gördüm torpil bulabilmekde zor zaten ama bir taraftanda kul hakkı yani bilmiyorum kendi hakkımızı korumak için torpil bulmak gerekiyor gibi duruyor bu konuda fikirleriniz ne
Malum artık torpilsiz işe girmek çok zor, torpil bulabilseniz kullanır mısınız?
Cevapla