İşten çıksan, patronun mu üzülür yoksa çalışma arkadaşların mı?

Selamlar🩷
Ya da mutlu mu olurlar?
İşten çıksan, patronun mu üzülür yoksa çalışma arkadaşların mı?
İşten çıksan, patronun mu üzülür yoksa çalışma arkadaşların mı?
Cevapla