Sevgilimle okulum yüzünden hafif tartıştık ne yapabilirim?

Olay şu, bölümümün dili İngilizce. Bir sene hazırlık okudum ama öyle faydasını görmeden geçtim. Şimdi dersleri anlamakta hep zorlanıyorum. YouTubeda video falan da bulamıyorum bazı derslerle alakalı. Hatta bu yüzden bir sene sınıfta kaldım, bazı dersleri 4-5 kere aldım öyle geçtim. Sevgilim anlamadığım için Türkçe bölüme geç diyor ama hazırlıkla beraber 4 senem geçmiş durumda. Hâlâ ganom kötü oldugu için yks sınavına hazırlanıp kazanmam lazım üniyi. Böyle de yapmak istemiyorum. İngilizce kursuna git diyor ama bu dönemdeki derslerimi yine anlayamam ki bir ay içinde sonuçta öğrenemem ingilizce. Böyle bir iki kere aynı konusmalar geçti. Şimdi ise beni dinlemiyorsun, kendi bildigini yap diyor. Bana kızmış durumda. Ne yapabilirim ben cidden, bölümüm mühendislik. 4 senemi çöpe atıp tekrardan mi üni hazırlığına başlayayım. Başlasam da Türkçe mühendislik dolu var. Biliyoruz ki çoğu kişi işsiz kaliyor. Bu korku da var. Ayrıca ailem zaten bana şu an da destek çıkmıyor üni konusunda tam olarak. Benden ümidi kesmişler. Ben ne yapayım 😕
Sevgilimle okulum yüzünden hafif tartıştık ne yapabilirim?
Cevapla