4 yıllık lisansa tamamlayacağım, polis ya da subay olmak istiyorum. Olabilir miyim?

2 yıllık maliye 4 yıllıka tamamlıcam bölümümde iş yok polis ya da subay olmak istiyorum çok korkuyom ya bişey olamazsam diye? 2 yıllık universite 4 yıllık tamamlayıp polis ya da subay olcam stres yapiyorum olamazsam diye?

4 yıllık lisansa tamamlayacağım, polis ya da subay olmak istiyorum. Olabilir miyim?
Cevapla