İş görüşmesine gelen birine "Yüzünüz çok güzelmiş" denmesi ne kadar doğru?

Bugün kurumsal bir firmaya iş görüşmesine gittim önce yönetici sonrasında da Direktör ile görüştüm, 2 si de erkekti ve 40 li yaslardalardi.

Bana görüşmenin başında da sonunda da yüzünüz çok güzelmiş , gülünce farklı bir auranız oluyor tarzı laflar ettiler.

Bu ne kadar dogru?

İş görüşmesine gelen birine "Yüzünüz çok güzelmiş" denmesi ne kadar doğru?
Cevapla