Birinden ben senden de güzelim veya yakışıklıyım lafını duydunuz mu hiç?

Kaba bir söz.. Asla kimseye ben sendende dış görünüş olarak güzelim lafını kullanmadım kullanmam. Fakat bugün gizli bir üyeden duydum😄 Dış görünüşünüz güzel veya yakışıklı olsa kullanır mısınız bu lafı.
Birinden ben senden de güzelim veya yakışıklıyım lafını duydunuz mu hiç?
Birinden ben senden de güzelim veya yakışıklıyım lafını duydunuz mu hiç?
Cevapla