1 haftadır çalıştığım iş yerinden çıkmak istiyorum nasıl çıkarım?

Ortama ve işe uyum sağlayamıyorum zaten 1 ay deme süreci diye girdim ne demeliyim? Sigorta yaptılar ilk günden sorun olur mu?

1 haftadır çalıştığım iş yerinden çıkmak istiyorum nasıl çıkarım?
Cevapla