Tıp okumak zormu denildiği kadar ve bu zamanda tıp okunurmu?

Türkiye'de tıp okunmaz , tıp okumak eziyettir , doktorlar çok çalışmasına rağmen az para kazanıyor gibi lafları çok duydum gerçekten öylemi
Tıp okumak zormu denildiği kadar ve bu zamanda tıp okunurmu?
Cevapla