onu kastetmedim, aile ve çevre okumayı önemli bir şey tek çare olarak bize öğretti ama herkes öyle gelmiyor bir yerlere, dışarda paran kadar değerin var, sıradan insansın paran yoksa
Hala kpss calisip calismamakta kararsızım. Çünkü maalesef çark emekle de dönmüyor. Kusura bakma ama çevren yoksa okumadan da kolay kolay bir yerlere gelemezsin.
Torpil demek hak yemek demek. Böyle olamadigimiz için mi kiskanmis oluyoruz. Bir gün canıma yikarsam sırf moralimi bozan umudumuzu kıran bunun gibi nice pisliklerin olmaması gereken yerleri işgal ettikleri için. Senin gibi düşünen varlıklarda torpili meşrulaştıran pisli. k kesim. Yazıklar olsun insanlar okusun etsin. Bu kız benim kulvarımda değil. Sadece bunun için demiyorum ama otomatikmen o da başkalarının hakkına girmiş oluyor. Keşke bu depremde torpil yapan torpil yiyenler göçük altında kalsaydı.
Gerçekten çok kötüsün moralimi bozman sana ne kazandırdı? Her iş basvurusunda benim gibi aynı seviyede eğitim alıp üstelik yeni mezun deneyimsiz biri dayısı var diye kolaylıkla ise aliniyor. Bu sistemden de bu ülkedeki adalet anlayışından da bıktım.
canım bir tipti yolunu kaybetmiş küçücük yerde bir de burada 6 yıldır üni bitirememis... Anca zaten anasının babasının yardımıyla almışlardır bir yere yoksa bunun kafası boş.
Sen değil ya o kız s. alak. küçücük yerde 6 yıldir buraya gidip geliyormuş (6yildir uniyi bitirememiş) ama bizim yaşadığımız yer de küçük yani merkez çok bilindik bu s. alak yolunu kaybetmişti. Yön duygum sıfır diyordu bir de a. ptal kız...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
bizi eğitimle kandırdılar, iş hayatına girince fark ettim
Torpil demek istiyorsun
Lise mezunu kız benim gibi sosyal hizmet uzmanına iş ariyorum diye bulursan inşallah dedi ya...
onu kastetmedim, aile ve çevre okumayı önemli bir şey tek çare olarak bize öğretti ama herkes öyle gelmiyor bir yerlere, dışarda paran kadar değerin var, sıradan insansın paran yoksa
Hala kpss calisip calismamakta kararsızım. Çünkü maalesef çark emekle de dönmüyor. Kusura bakma ama çevren yoksa okumadan da kolay kolay bir yerlere gelemezsin.
çevre şart zaten, yabancı birini piyasada sevmezler
Piyasayı seveyim
Özelde ise babadan kalma spor salonu varsa olur ilkokul bile😅dükkanı spor salonu aç senin de olur
Bunun için eğitim aramiyorlar mi?
Bilmem ama sanmam
Tamam kesin bilgin yok senin de. Ama ben de eminim torpille girmiştir.
Eğer eğitim aranmıyorsa
Özel mi devlet mi salon?
Bilmiyorum
Neden ki
Olabilir. bazi şeyler kapasite meselesidir.
Kapasite ne alaka ya bilgili biri cevaplasin sorumu
Torpil oluyosa kapasitede olur yavrum. kiskanma
Ne alakası var. Zihniyetine tüküreyim
Hahahah
Torpil demek hak yemek demek. Böyle olamadigimiz için mi kiskanmis oluyoruz. Bir gün canıma yikarsam sırf moralimi bozan umudumuzu kıran bunun gibi nice pisliklerin olmaması gereken yerleri işgal ettikleri için. Senin gibi düşünen varlıklarda torpili meşrulaştıran pisli. k kesim. Yazıklar olsun insanlar okusun etsin. Bu kız benim kulvarımda değil. Sadece bunun için demiyorum ama otomatikmen o da başkalarının hakkına girmiş oluyor. Keşke bu depremde torpil yapan torpil yiyenler göçük altında kalsaydı.
Gerçekten çok kötüsün moralimi bozman sana ne kazandırdı? Her iş basvurusunda benim gibi aynı seviyede eğitim alıp üstelik yeni mezun deneyimsiz biri dayısı var diye kolaylıkla ise aliniyor. Bu sistemden de bu ülkedeki adalet anlayışından da bıktım.
Bı suru hakaret ettin bide yetmedi kötü olan ben oldum.
Sanki kızı müdür olarak ise alan benim ha
Kötüsün.
Ya bırak ya
Allah böyle düşünenlerin kazandıkları paraları tek tek boğazlarına dizsin.
Ya kızım git. ben kötü biseu düşünmüyorum. sanki spor salonu nedir gitmiş bie oraya müdür aramışlar. ins sadece müdürlük yapar.
canım bir tipti yolunu kaybetmiş küçücük yerde bir de burada 6 yıldır üni bitirememis... Anca zaten anasının babasının yardımıyla almışlardır bir yere yoksa bunun kafası boş.
Canım değil s. alak.
S. alakda olduk
İyi valla iyice şamar oğlana. cevirdin bizi
Sen değil ya o kız s. alak. küçücük yerde 6 yıldir buraya gidip geliyormuş (6yildir uniyi bitirememiş) ama bizim yaşadığımız yer de küçük yani merkez çok bilindik bu s. alak yolunu kaybetmişti. Yön duygum sıfır diyordu bir de a. ptal kız...
Belge ve tevrğbe
Ne?