İstifa ederken, ihbar süresinde çalışmamak için ne yapmak gerekli?

9 ayımı doldurdum, yakında istifa edeceğim ama istifa ettikten sonra 4 hafta ihbar süresini çalışmak istemiyorum. Biliyorum zulüm gibi geçecek bir ay olacak. Gitmediğim takdirde ihbar tazminatı ödemem gerekiyor bunun yerine. Böyle bir durumum da yok. İs sözleşmem hiç olmadı. Ne yapmam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkür ederim.

İstifa ederken, ihbar süresinde çalışmamak için ne yapmak gerekli?
Cevapla