Çalıştığın yerde kariyerinde ilerleme yolun kapansa, ne yaparsın?

Selamlar🩷
Bir iş yerinde çalışıyorsun. Ama o kadar mutlusun ki, ikinci ailen gibi görüyorsun çalışan arkadaşlarını ve müdürünü. Asıl nokta, kariyerinde herhangi bir ilerleme yolu kapalı olduğunu öğreniyorsun ya da sonradan bir gelişmeler oluyor ve kapanıyor. Ne yaparsın? Her şeye rağmen mutlu olduğun alandan ayrılmadan, devam mı edersin yoksa iş iştir başka yere geçer ilerlerim diyip çıkışını mı istersin?

Çalıştığın yerde kariyerinde ilerleme yolun kapansa, ne yaparsın?
Çalıştığın yerde kariyerinde ilerleme yolun kapansa, ne yaparsın?
Cevapla