Hatay'da öğrenciyim, okul nisan ayında başlayacak. Temmuz ayındaki DGS'ye girebilecek miyiz?

Ben Hatay Mustafa Kemal Üniversitesinde öğrenciyim. Okul uzaktan eğitime Nisan ayında başlıyor. Ama eğer Nisan ayında başlarsa Temmuz ayındaki dgsye girebilir miyiz? Bulunduğum ildede kendi bölümüm yok maalesef napacagimi bilemiyorum

Hatay'da öğrenciyim, okul nisan ayında başlayacak. Temmuz ayındaki DGS'ye girebilecek miyiz?
Cevapla