İnsan sevmiyorum, iş hayatında olmak istemiyorum. Eşim nasıl karşılar?

Kendi kendine mutlu olan, kitap okumayı ve güzel insanlarla sohbet etmeyi seven biriyim ama iş hayatı şeytanlarla dolu. Hele ki benim gibi İnsan Kaynaklarında çalisiyorsaniz..

4 yıl çalıştım ama ömrümden 14 yıl gitti sanki.. evde oturmak çocuk büyütmek ev temizlemek istiyorum gerçekten disaridaki insanlarla uğraşmak sinir krizi geçirmek daha kötü. Keza şu an hem fiziksel hem mental sağlığım bozulduğu için evdeyim :(

Not: Evli değilim.

Güncellemeler
+1 yıl
1111
İnsan sevmiyorum, iş hayatında olmak istemiyorum. Eşim nasıl karşılar?
Cevapla