Sizce geçen çarşamba görüşmeye gittiğim iş yerini aramalı mıyım?

Geçen çarşamba bir iş görüşmesine gitmiştim oldukça iyi geçti bana gire ama hala bir ses seda yok. Yarın arayıp durumu sormalı mıyım yoksa sık boğaz mı etmiş olurum? Şimdiden teşekkürler PS: ülkemize büyük geçmiş olsun yakınlarını kaybedenlere sabır diliyorum

Ara
Arama
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Sizce geçen çarşamba görüşmeye gittiğim iş yerini aramalı mıyım?
Cevapla