Subay olmak istiyorum ama olamamaktan korkuyorum, ne yapabilirim?

Ben subay olmak istiyorum bir yanda ya olmasam diye hayal kırıklığına uğramak istemiyorum bir yandan çok istiyorum kabullendin bu mesleği geçe yatıp sabah onunla kalkıyorum bayrağıma çok düşkünüm. Subay karakterine bürünmüş gibi kendimi öyle hissediyorum olacakmış gibi özenti değil aslında bu değişik bir duygu benim için anlamsız ifade edilemez. İmkansız değil diyorum subay olanlar çalışarak oluyor bende çalışırsam olur diyorum ama bilmiyorum olamamaktan korkuyorum. aliem bile bu kadar fazla olduğumu söylüyor
Subay olmak istiyorum ama olamamaktan korkuyorum, ne yapabilirim?
Cevapla