Müdürüm elemana ihtiyacı var diye 1 hafta için iznini kullanma diyor huyuna gitmeli miyim?

Part time ım normalde 3 gün iznim var sadece bu hafta için 1 gün izin kullan 8 saat yerine 4.5 saat çalış diyor okullar da kapalı işim yok yardımcı olmalı mıyım ona

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar saatlik gene 30 saat çalışmış oluyorum mesailik bir şey kalmıyor
Müdürüm elemana ihtiyacı var diye 1 hafta için iznini kullanma diyor huyuna gitmeli miyim?
Cevapla