Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar saatlik gene 30 saat çalışmış oluyorum mesailik bir şey kalmıyor
Part time ım normalde 3 gün iznim var sadece bu hafta için 1 gün izin kullan 8 saat yerine 4.5 saat çalış diyor okullar da kapalı işim yok yardımcı olmalı mıyım ona
biz otelde aşçı olarak çalışırken haftanın 7 günü ve iki hafta bazen 3 hafta izinsiz çalışmak zorunda kalıyorduk. Kıyası için söylemiyorum, fazladan günler için çift maaş alıyorsan sıkıntı yok.
Cevap
4Cevap
Normalde yasal olrak yapmak zorundasın değilsin ama burası Türkiye yani yasalarla göre hareket edilmiyor eğer işinden olmak veya patronunla aranın bozulmasını istemiyorsan mecbur suyuna gideceksin
*yasal olarak zorunda değilsin
Sonuçta ekmek teknen seninde biraz tolere göstermelisin.
Gez ye iç eglen keyfine bak
Maaşını artırsın
Ol ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?