Önce sakince çalışmanı istememenin nedenlerini öğrenebilirsin. Kıskançlık vs. İse rahatlatmak için ben çalışıyorum diye senden vazgeçeceğim değil ki ben seni çok seviyorum gibi cümleler kullanabilirsiniz. Ve bu zamandaki ekonomide birbirinize destek olmanız gerektiğini anlatabilirsiniz.
112 Yorumla- +1 yıl
İşte olgun ve güzel bir yaklaşım ☺️👍🏻😉👏🏻👏🏻
Soran+1 yıl@Kriminal_Kalp ona kalsa evimiz kira değil çocuğumuz da yok ya çalışmaya gerek yokmuş, bnede dedim ki benim iş şartlarım çok iyi sağlık s, igortam var sigortam da var bana sigorta yapıp bu iyi şartları sağla dedim, benimle niye evlendin sigorta için mi dedi, ee sneniye evlendin ben tüm gün evde olayım seni bkleyeyim diye mi yani dimi ama. çalışmayan kız istiyorsan okumamış kız alsaydın hahah
- +1 yıl
Mesleğin ne?
Soran+1 yıl@Kriminal_Kalp şirket sekretelriği yapıyorum
Soran+1 yıldik kafalı birine ne kadar alttan alıcan en sonnda sinirleniyor insann
- +1 yıl
😓😓
- +1 yıl
Kocan ne iş yapıyor?
Aranız nasıl?
Hangi şehirdesiniz? - +1 yıl
Çok doğru
Soran+1 yıl@Kriminal_Kalp kocam şoför şirket şöförü istanbuldayız
- +1 yıl
Ne deyim bence çalışmaktansa daha büyük sorun birbirinizi anlamıyor oluşunuz
- +1 yıl
Okumamış bir insan bile böyle biriyle evlenmez bence senin hatan bunları konuşmadan evlenmen demek ki okumanda pek bir işe yaramamış gibi 😂
En İyi Cevaplar
+1 yılNeden istediği önemli, o işe özel bir rahatsızlığı var ise sebebini ve çözümünü birlikte buluruz. Ama kimse istedi diye sebepsiz yere tamamen çalışmayı bırakmam.
06 Yorumla
Soran+1 yılSebep yok ki ben istemiyıorum diyor onun istememesi yeterliymiş bnde dedim olmazzz okumayan kız alsaydın evde duran köyünden bir kız dedimm
- +1 yıl
Tabi ki birinin istememesi senin hayatındaki bir gidişatı belirlememeli. Fakat kurduğun cümle hoş olmamış bence.
Soran+1 yılo ağalar paşalar gibi emir vermeyi biliyor ya iyi mi, alttan aldım yumuşatayım dedim tepeme çıktı dopruya doğru diyorum ben
- +1 yıl
Hayır, alttan almamalısın tabi ki. Hayat senin hayatın, istediğinde elbet danışabilirsin ama kimse kimseye emir veremez. Sadece köyden birini alsaydın tarafı yanlış olmuş bana göre, benim fikrim bu. Senin yerinde olsam işimi bırakmazdım.
Soran+1 yılyalan değil ben okudum boşa okumadım, gitsin alsın okumamış evde oturmaya niyetli kızlardan o zaman
- +1 yıl
Senin bakış açın, bir şey diyemem.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBen eşime çalışma demem.
01 Yorumla
Soran+1 yılBizim ki diyor işte, sebeb bile yok inanıabiliyor musunuzzz. tek sebebi ben istemiyorum nolcakkk :D
Çalışmayan bir sürü hatun var. Neden çalışan birini seçmiş bu arkadaş?
Yine de kadın istiyorsa işi bırakır istiyorsa bırakmaz. Erkek çalışmayan birini bulacaktı o zaman. O yüzden bu mevzular evlilikten önce konuşulur.
Eğer işle ilgili bir durum varsa iş değişikliği yapılabilir ama çalışıp çalışmama mevzu evlilikten önce konuşulur.20 Yorumla
+1 yılDirekt boşanırım evli olsak da herkesin hak ve özgürlükleri vardır. Neden kadın olarak görülüyor erkek çıksın o zaman kadin çalışsın böyle bir ülkede doğup büyütmekten gurur duyuyorum orf ve adetlerimize de saygım var hatta sonsuz ama iş ayrıma gelince iste bu noktada sevmiyorum
10 YorumlaEvlilik müessesesi ciddi müessesedir. Özgürdür. İnsanlara bir şey dayatip, şık vermez. Zaten o kişi senin düşüncelerini, hayatını bilip evleniyor sonradan ahkam kesmesini ifade dahi edemiyorum. Zaten herkes de bayılarak çalışmıyor, senin maddi gelirini rahata erdircek potansiyeli varsa orada bir düşünürüm 😅
20 Yorumla
+1 yılMerhaba
İyi günler
Gayet zor ve cevaplanması zor bir soruyla karşı karşıyayız neden istemiyormuş çalışmasını o zaman çalışmayan işi olmayan kızla evlenseydi ya10 Yorumla
+1 yılEvlendiğinde çalıştığını biliyordu dimi.
Ee şimdi ne değişti.
Çalışmaya devam boş ver. Kendi kazandığın para bence değerli10 Yorumla
+1 yılTüm durumlar göz önüne alınıp o sekilde bi karar verilmeli.
10 YorumlaKavga çıkar isim herseyim benim ne zorluklarla elde ettim kimse için birakmam
10 YorumlaBen belli bir zamana kadar çalışmasını isterim ki hayallerimiz hedeflerimiz geleceğimiz daha rahat gelsin daha özgür olalım. Belli bi zamandan sonra çocuk falan zaten çalışamayacak
10 YorumlaEşim benim yaşam tarzıma müdahale edemez aynı şekilde bende ona müdahale edemem o yüzden boşardım. İşi bırakıyımda aç mı kalıyım?
01 Yorumla
Soran+1 yılBen çalışıyorum ya diyor :) herks kendne çalışyıor ama haberi yok
- Eğitim & Kariyer konusunda 444 cevap paylaştı.
+1 yılÇalışırım tabi ki. Evlenmeden önce de çalışıyordum sonuçta
06 Yorumla
Soran+1 yılevlendikten sonra başladım tamamen tesadüf oldu iş bulamıyordum denk geldi yani :) "
- +1 yıl
Ama iş aradığını, çalışma potansiyelin olduğunu biliyordu. Çık deme hakkı yok.. bilmiyordu dersen de siz birbirinizi tanımadan evlenmişsiniz demektir
Soran+1 yılbiliyordu tabi canım
- +1 yıl
Bir de evlendikten sonra girmişsin zaten. Sanki habersiz mı girdin? Çık diyemez. Ya zamanında itiraz etseydi evlenmeden önce ya da sonsuza kadar sussun 😂😂
Soran+1 yılevlenmeden önce işe gireceğim belliydi balayından gelip başladım zaten, sordum hatta giricem ne diyorsun diye gir dedi şimdide çık çık diyor manyak mı ne :D
- +1 yıl
Aç benim yorumlarımı okut, eşin hatalı 😂😂😂
+1 yılWalla kadınlara sesleniyorum, direkt ayrılın.
02 Yorumla
Soran+1 yılAhaha yeni evliyiz ayol :D ama o kadar sinir ediyor ki insanın aklına böyle düşünceler de gelmiyr değil
- +1 yıl
Ortada çocuk yok bir şey yok, işinden ayrılman için hiçbir neden yok. Ve senden işinden ayrılmanı istiyorsa direkt ondan ayrıl. Erkekler kadınların ona muhtaç olmasından zevk mi alıyor anlamadım, çalışsın awk ne zararı var, aksine ev ekonomisine katkı ak
Güzel ve rahat ise ne oluyor adam rahat mi batıyor derdim
01 Yorumla
Soran+1 yılDeli işte yaa
+1 yılSebebini ne? Yani aklima yatarsa , mantikliysa duruma gore hareket ederim
03 Yorumla
Soran+1 yılBen istemiyorum nolcak diyor dedim bn istiyorum sana sormadım :D
- +1 yıl
Evet gayet mantıkliymış sjxjhj
Soran+1 yılhahaha :D
+1 yılNedenini oturup konuşuruz tatlı bir dille işimi bırakmak istemediğimi anlatırım ve işime devam ederim
00 Yorumla
+1 yılİsin guzel ve rahatsa neden istemiyor kiskandigi belli ve ama gereksiz size gevenmedigi anlamina gelir
00 Yorumla
+1 yılDurup dururken diyosa saçma ama sebepleri vardır bence
010 Yorumla
Soran+1 yılsebebbi yok istemiyorum o kadar diyor, bn onun kölesi miyim istiyorum yap istemiyorum yap hayırdr yani
- +1 yıl
Ne kadar zamandır calisiyosun sen
Soran+1 yıl5 aydır
- +1 yıl
Belli.. iki seçenek var ya ordaki erkeklerden kıskanıyor ya da senin para kazandığın için girdiğin bazı halleri yediremiyor. Hallere girmesen bile onun bazı korkuları olabilir elimden kaçacak güçlenecek gibi hisler.
Soran+1 yılistmem madem öyle o çıksın işten bende istemiyorum keyfm canım öyle istiyor çıksın işte, manyak mısınız ya fazla gelirin nesi kötü
- +1 yıl
Sen karıştırdın herhalde çalışma diyen biz değiliz KOCANNNNNN
Soran+1 yılhahaa yok yani sinirim ona alınmayınnn D
Soran+1 yıl@hullomen istemiyor zaten ya sıkıntı yok
Eğitim & Kariyer konusunda 319 cevap paylaştı. Kıskançlık yapıyor o zaman ama işin rahatsa sorun olmaz bence ama çalıştığın arkadaşlarında önemli
03 Yorumla
Soran+1 yılherkes evli barklı insanlar ya çok ta iyiler çok şükür abi ve abla gibiler
Soran+1 yılayrılmicam zaten ona kalmadı benim hayatım hakkında fikir vermek bn ona karışıyor muyum
Ya bence neden olmasın çalışmak iyidir hele güzelde iş
10 Yorumla
+1 yılBen böyle mutluyum derim bu konuyu kapatırım
00 YorumlaEğer geçindirecek gücü varsa çıkarım işten sonuçta sebebi vardır çıkmamı istemeğinin
01 Yorumla
+1 yılher ilişkinin dinamiği farklıdır
farklı yorumlara kapalı bir soru00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 558 cevap paylaştı.
+1 yılBırakmam istediği kadar konuşsun. Bir yerden sonra susar.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok iyi kazanıyorsa bize bakabilecek kadar, niye çalışayım çocuklarıma bakarım. bensiz büyüyorlar diye çok üzülüyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBh devir de kimse çalışma demez. Parası olsa bile zorla çalış deniliyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılBenim ki de tam tersi, ablası veriyor bu akılları ona kirada değilsniz çocuk yok geçinirsiniz otursun evde boş ver filan. bnde ona kızdım abla sen kızını neden okutmaya uğraşıyorsun o zaman deidm ayakları üstünde dursun muhtaç olmasın kimseye diye dedi, ilerde kocası istemezse o da mı çalışmasın o zaman napıcaksın dedim okutmakla uğraştırmayın direk evlendirin o zaman paraları harcamayın dedim :) :)
Sigortamı yapıcaksan maaş vericeksen çalışmam derim :D
01 Yorumla
Soran+1 yılaynısı dedim benimle sigorta için mi evlendin dedi sen niye evlendin o o zaman. boşa okumadık yani evde oturalım diye değil, çalışmayan birini istiyorsan okumamış kız alsaydın dimi amaa :)
Eğitim & Kariyer konusunda 754 cevap paylaştı. Çalışmanı istemiyorum diyen eş çok iyi kazanıyordur kesin
02 Yorumla
Soran+1 yılayda 9 çok mu :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılBu ulkede rahat ve guzel olan hangi meslek var ki? Memurluk falan mı?
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynen banada öyle dedi kocam ama beni is sahibi yapip her ay maas aliyorum yüksek 😂😂😂😂
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDemek ki baş başa kalmanın hayalini daha fazla kuruyor derim ve bırakırım 🤣
00 YorumlaKonuşurdum severek yaptığım bir işse anlaşırdım eğer kaygılandıği bir seyler varsa içini rahatlatırdım vs
10 Yorumla
+1 yılkocanın maddi durumu çok çok iyi ise seni ele muhtaç etmez ise çalışma derim
03 Yorumla
Soran+1 yılHayır bulunduğu aile yapısı itibari ile öyle düşünüyor. Onlara göre kadın evde yemekten temizliğie hamur işinden ttalıya kadar evde olup her şeyi yapar akşama kadar da kocasını bekler evde o kadar
Soran+1 yılBenım ona ihtiyacım da yok ayrıca kocam bana baksın diye evlenmedim
- +1 yıl
ama seni bu halin ile aldı koynuna her alanda seni mutlu etmek görevidir aşkta sekste ve para da ilgide
+1 yılÇalışmam. Hayatım kahveye gidicaam biraz çay parası ver derim😂
00 Yorumla
+1 yılben ikna etmeye calisirim tamam calismam okey desem derim laf arasi ama yapmam calisirim
00 YorumlaNeden calismani istemiyor söyledi mi.. ?
05 Yorumla
Soran+1 yılsebebi de yok sordum ben istemiyorum o kadar ben istemiyorum nolcak deyip duruyor
Soran+1 yılçocuk istemiyoruz zaten olmuyor :/ gerkesiz göremez bn kendim için çalışıyorum yaşlanınca bir eyim olsun, dünyanın bin bir türlü hali var bişi oldu onu mu beklicem minnet edicem asla etmem. zaten yapıcam dediği hiç bir şeyi yapmadı bu zamana kadar ona mı güvencem
Soran+1 yılbncedeee
- Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir şey demez derse bi bildiği vardır
00 Yorumla Eğitim & Kariyer konusunda 447 cevap paylaştı. Oyle birsey diyemez o tarz biriyle birlikte olamam
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılBoynumda tasma yok, olamaz da..
00 Yorumla Pankart açarım
00 Yorumla
+1 yılEvi terk ederim sonra beni çok arar
00 Yorumla
+1 yılSebeplerini öğrenip orta yol bulmaya çalışırım
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 449 cevap paylaştı.
+1 yılTabii ki de kabul etmem.
00 Yorumla
+1 yılBen çalışmadım yani canıma minnet
00 YorumlaBu düşüncede ki adam benim eşim olamaz
00 YorumlaYani büyğk sorun bu zamanda
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİş nedir bu kadar güzel ve rahat olan?
06 Yorumla
Soran+1 yılŞirket sekreterliği yapıyorum özel sağlık sigortam var maaşım iyi her hakkı var tatil o bu şu daha ne yani
Cevap sahibi+1 yılMaaş asgari değil o zaman. İyi dediğine göre. Ama eşin kıskançlık yapmış demektir bu işe göre, çalışanlar ve patron da buna sebep olacak biri ise yuvan yıkılır demedi deme
Soran+1 yılaile şirketi burası
Cevap sahibi+1 yılSenin ailen mi
Soran+1 yılhayır da ne önemi var yaa
Cevap sahibi+1 yılÖnemi yok ama senin ailense daha kolay işin demem istemiştim. O zaman daha kolay ikna olur diye
Eğitim & Kariyer konusunda 958 cevap paylaştı. Neden istemediği önemli?
06 Yorumla
Soran+1 yılebebi de yok sordum ben istemiyorum o kadar ben istemiyorum nolcak deyip duruyor
Soran+1 yılgerçekten yok ianın. ben istemiyorum artık çalışma dedi neden dedim istemiyorum gayet yeterli dedi :D
Soran+1 yılBen kendim için çalışıyorum onun için değil boşuna okumadım
+1 yılHas... sin oradan.
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,8b cevap paylaştı. Herkesin hayatina kimse karişamaz
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,3b cevap paylaştı. öyle eşinizi boşayın gitsin 😂
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,8b cevap paylaştı.
+1 yılrahat rahat geciniyorsanız olabilir
01 Yorumla
Soran+1 yılBunun rahat grçinmekle ne ilgisi var ki, kadının da bir ekoonomik gücü olmalı, nöyle diyen erkek kadını kendine mahkum etmeye çalışıyordur bnce
Nişanlın ama evlenmeyede bilir arkadaşlar 🤷♀️
10 Yorumla
+1 yılÇalışmam
10 Yorumla
+1 yılAyrılırdım.
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1b cevap paylaştı. Çalışmaa
00 YorumlaBana bakacak parası varsa durumu iyiyse bırakırım
00 Yorumla
+1 yılOlmaz, çalışıcam. 😂
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 833 cevap paylaştı.
+1 yılÇalışırım
00 Yorumla Kabul etmem
00 YorumlaKoca parası ye bol bol
00 Yorumla- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer